Wciel się w wilka lub inne zwierze leśne - zagraj wraz z nami i przeżyj przygodę na forum RPG.
Klan Myśliwych
Sięga swą historią starożytny klan zamieszkujący lasy tętniące zwierzyną łowną.
Wtedy prastarzy łowcy polowali na wielkie tury - łączyło to się z stałą tradycją lecz gdy te wielkie i silne zwierzęta wymarły, wielkie uroczystości na których polowały wilki, zdziczałe psy i niektóre rysie rozpoczęto sezonami łowów na bizony i żubry - potomków wymarłych bestii. Wielkie polowania rozpoczynają się od zebrania grupy najzdolniejszych myśliwych w całym klanie. Oni zaś u boku Alfy włączają się w polowania które sam przywódca niegdyś kończył sam. I tak właśnie rozpoczyna się ten cudowny obrzęd. Po upolowaniu zdobyczy cała wataha dzieli się poszczególnymi kawałkami mięsa. Uczta trwa długo a ten posiłek może im wystarczyć na kilka najbliższych dni...
Historia
Klan ten jest bardzo stary. Wielu władców zdążyło w ten czas przejąć nad nim rządy. Ale trzeba pamiętać o tych najważniejszych...
Eufrat (Wieczny)
Eufrat znany był pod przydomkiem ''wieczny''. Wręcz legendarny i rozważny władca sprowadził wilki na tereny zachodnie. Miał on bowiem nadwilcze zdolności przewidywania przyszłości. Znalazł w ten sposób miejsce ciepłe, pełne zwierząt. Pokazał swoim poddanym że polowanie to nie tylko obowiązek ale też i rzecz z której każdy drapieżnik powinien być dumny. Od tego czasu zaczęto trenować myśliwych do polowań na większe zwierzęta. Uważa się że ma również geny Owczarka Szkockiego (Collie).
Arnold I (Szarak)
Arnold I znany jako Szarak był synem Abrahama (Mastifa) - o którym zresztą nie wiele wiadomo. Jako silny, dojrzały basior postanowił poprowadzić watahę i wytrenować u stadników sztukę jaką za jego panowania było polowaniem. Samo jego zdanie : ''Polowanie jak malarstwo sztuką, bardzo szlachetną''. Nikt wcześniej nie miał tak wybitnej ambicji i planów jak on. Nawet potężni wojownicy z Klanu Ognistych podzielali jego teorię. Wkrótce też usnuli swą własną dotyczącą wojen. A sam Szarak też walką wręcz nie pogardził. W młodości nauczany był w największej szkole walk na Ognistych Terenach - Z tych gór podebrana wiedza sprawiła iż był on zręcznym żołnierzem... Zmarł jednak. Doprowadziła go do tego skłonność do choroby zwanej - Mroczna Gorączka - sądzono że nie da się na nią uodpornić... Tak więc zmarł na nią w sposób okrutny. Z nadzieją że jego potomek dokończy jego niezwykłe plany.
Arnold III (Zdobywca)
Długo po śmierci Arnolda I ponownie zabłysnął jego wnuk zwany Arnoldem III. Pół wilk pół pies... Był niezwykły pod tym względem bo był bardzo utalentowanym generałem. Żadna wojna nie była mu straszna a dziwne jest to że nie był wystarczająco silny co sprytny i szybki. Nie był tyranem. Ukończył wielką epokę rabunków - w których uczestniczyli piraci i buntownicy. Swoim potencjałem pochwalił się przed reprezentantem wielkiej rady w Prastarych Lasach. Pokonał piractwo w bitwie o Wyspę Białego Lisa... Tym czynem zdobył ich tereny i zapisał się dzięki temu w historii jako: ''Zdobywca''.
Marcus (Tajemniczy)
Marcus noszący przydomek ''Tajemniczy'' zyskał w dawnych czasach duże poparcie. On z kolei powrócił do tradycji polowań. Kontynuował starożytne święta mięsa i po prostu: ''Powrócił do korzeni". Niestety był też i skryty - nie zdradzał nikomu swych planów (uważał to bowiem za skandal i brak honoru). Dla tego nie można o nim nic więcej powiedzieć. Jednak stał się wzorem do naśladowania. Zachęcając do nawrócenia się starych tradycji.
Terneny
Tereny zwane Myśliwskimi Lasami porośnięte są drzewami iglastymi. Najczęściej sosnami i świerkami. Z tyłu ich widać góry leżące na południu. Należą one do Wichrów. W głąb lasu można znaleźć skały oraz krzewy. Rzadko sięga tam mgła. Są tam też polany - miejsca polowań na zające i pasące się owce. Występują potoki i wodospady, suszy nie ma.
Profesje
Każdy stadnik musi wybrać profesję która zależy od jego poziomu umiejętności. Zależy to też od umiejętności specjalnych i oczywiście od tego w jakim kierunku ma być szkolona postać. Oto i profesje Klanu Myśliwych:
1. Zwiadowca - Szpieg - Skryto-bójca - Starszy Agent - Najemnik
2. Szeregowiec - Piechur - Żołnierz - Weteran - Komandos
3. Łowca - Myśliwy - Uzdolniony Łowca - Tropiciel - Wybitny Myśliwy - *Poskramiacz*
4. Pomocnik Medyka - Początkujący Medyk - Medyk - Świetny Lekarz - Doktor (+ Dr. do nazwy)
5. Wojownik - Bokser - Miecznik - Gladiator - Doświadczony Wojownik
Podział Profesji
1. Alfa - 1/2 (samiec i samica lub bracia/siostry)
2. Beta - 1/2
3. Szaman
4. Poskramiacz - 1(najwyższy myśliwy)
5. Generał Wojsk - 1
6. Doświadczony Wojownik 1/3
7. Doktor 1/5
8. Komandos
9. Starszy Agent
10. Zwiadowca
11. Wojownik
12. Pomocnik Medyka
13. Szeregowiec
14. Zwykły Członek Stada
15. Szczenię (najmłodsze)
________________
Offline